Sunday, September 5, 2010

Cu fetele la plimbare prin Carpati ...

Acum o luna am achizitionat o noua masinutza. Mazda B2500 - O autoutilitara de teren care face fata oricarei provocari ;). Saptamana trecuta la propunerea unei prietene din Brasov am facut o plimbare de o zi prin locurile unde de obicei mergem cu ATV-urile ( Lacul Bolboci - Cariera - Cheile Tatarului , Pestera Ialomita ) ... A fost o zi superba cu mult soare in care ne-am putut bucura din plin de frumusetea locurilor. Pe seara am putut privi simultan apusul de soare si rasaritul de luna din Cariera Bolboci. Superb ...
Si daca tot a fost atat de frumoasa aceasta iesire , acum 2 zile am zis sa refac acest traseu impreuna cu Iulia si cu prietena noastra Mirabella. De data asta a fost putin mai frig dar distractia si buna dispozitie au facut si acum din aceasta excursie o experienta minunata si de neuitat ;)
Pe drumul spre Cariera ne intalnim si cu sora geamana a masinutzei mele ...
Se pare ca pe munte se simt ele cel mai bine :))
Gata , am ajuns si in varf ...

Ei , la asta chiar nu te asteptai draga Mira :P Oricum zambetul tau arata cat de bine ne-am distrat in acea zi :)

Un scurt popas pe drumul de intoarcere ne pune iarasi in fata unui spectacol al norilor pe cer la apusul de soare ...
Va urma ...

3 comments:

  1. Avand in vedere ca mi-am luat panica mare...a fost super adrenalina ;)
    MERITA!!! ;)
    MirabeLLa ;)

    ReplyDelete
  2. sa vedem apusul si rasaritul!

    ReplyDelete