Saturday, June 26, 2010

Airsoft intre prieteni 26.06.2010

Dupa o zi plina de ploaie si umezeala , ne-am gandit sa iesim sa ne destindem putin. Eu , Iulia , Alex , Ana si "Dexter" ne-am "inarmat" si am iesit in padure sa tragem niste "focuri"...



Am stat la panda si am asteptat momentul potrivit sa actionez...

Alex , asteapta o miscare gresita a "inamicului" ...Asteptarea a dat roade , alegandu-se cu un ostatic ... pe care "l-a executat" .... :))
Fotograful nostru a reusit sa imortalizeze doar cateva momente ale acestei aventuri. Riscul de a intra in bataia "armelor" fiind prea mare pentru el ;)
O zi in care am reusit sa alungam monotonia picaturilor de ploaie ... VA URMA !!!

1 comment:

  1. Intradevar o zi supeba , nu ma asteptam sa iasa asa de bine si sa ne distram atat de mult...
    Ne-am ales cu cateva vanatai (mai ales Ana) , dar a meritat fiecare lovitura incasata...
    Asteptam cu nerabdare urmatorul "razboi" , pana atunci poate gasim si locuri noi de "inpuscaceala" :P

    ReplyDelete